zaterdag 31 oktober 2020

het perfecte plaatje 3



Dit keer waren de 'corona' en 'naakt' de onderwerpen voor een mooi plaatje.
En dit keer kon ik echt niet kiezen en dus gebruik ik beide winnende plaatjes...




(foto's gemaakt van beeld in de uitzending)

Een eenzaam mondkapje, fladderend op een leeg Malieveld is de ongeremde naakte waarheid zoals ik, en waarschijnlijk velen met mij de coronatijd ervaren...
Eenzaam, alleen, leeg, niets te doen, alles om je heen staat stil...
Treffender als deze foto had niemand het kunnen verwoorden.
Het beeld maakt mij ook stil
En dan kom je op foto 2 waar de naakte waarheid in beeld is gebruikt en nu letterlijk...
Wat een lef!
Ik zou het al nooit figuurlijk doen, dus laat staan letterlijk!
Ik durf iemand wel de naakte waarheid te zeggen hoor, maak je niet ongerust haha
Maar mezelf zo bloot geven?
Hmmm, dan moet je wel van bijzondere goede huize komen... en die ben ik nog niet tegengekomen :p

Prachtig zoals deze 2 foto's in elkaar overlopen...
De stille naakte waarheid met de letterlijke naakte waarheid...
Beiden zeggen duidelijk hoe het is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten